کلکسیون ترفند و آموزش و سرگرمی
درج مطالب ترفند و آموزش و سرگرمی
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کلکسیون ترفند و آموزش و سرگرمی و آدرس nisha744.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 فرض کنید در محیط ویندوز قصد دارید چند فایل یا چند فولدر را به طور همزمان انتخاب کنید. در این زمان ناچار خواهید بود با استفاده از ماوس، آیتم‏های مورد نظر را با ایجاد یک مستطیل نقطه‏چینی انتخاب کنید و یا به کمک کلیدهای Shift و Ctrl و ترکیب آنها را به حالت انتخاب دربیاورید. اما در ویندوز ویستا و 7 قابلیت جدیدی اضافه شده است که انتخاب همزمان چندین آیتم را بسیار ساده می‏کند. این امکان با اضافه شدن چک باکس در کنار هر فایل و فولدر مهیا شده است. با چک باکس‏ها (Check Box) یا جعبه‏های تیک‏دار پیش از این در فرم های انتخابی موجود در ویندوز و صفحات اینترنتی آشنایی داشتید. در این ترفند نحوه فعال سازی چک باکس‏ها جهت انتخاب آیتم‏های مختلف را در ویندوز ویستا و 7 برای شما بازگو می‏نماییم.
 

روی ادامه مطلب کلیک کنید.


ادامه مطلب
[ شنبه 5 شهريور 1390برچسب:, ] [ 21:46 ] [ Nisha رضوانی دستجردی ]

در این ترفند قصد داریم به معرفی راه بستن پنجره‏های ویندوز بپردازیم. راهی که به احتمال خیلی زیاد تاکنون به آن پی نبرده‏اید. لازم به ذکر است این ترفند بر روی کلیه نسخه‏های ویندوز قابل انجام است.
 

روی ادامه مطلب کلیک کنید.

 


ادامه مطلب
[ شنبه 5 شهريور 1390برچسب:بستن پنجره ها در ویندوز7, ] [ 21:41 ] [ Nisha رضوانی دستجردی ]
 
 
 
 
اگر چیز عجیبی در آنها تشخیص ندادید، باید بیشتر تمرکز کنید!
 
باز هم بیشتر!
 
روی ادامه مطلب کلیک کنید

ادامه مطلب
[ شنبه 5 شهريور 1390برچسب:مغز انسان,شگفتی مغز, ] [ 21:39 ] [ Nisha رضوانی دستجردی ]

خوندن این پست هم برای بچه های ممنوع است

 


در اين ترفند جالب شما به عنوان سرپرست (Admin) مى توانيد براي ورود ساير كاربران به سيستم محدوديت زمانى قرار دهيد. براى اين منظور از منوى Start گزينه Run را برگزينيد و سپس فرمان cmd را وارد كنيد تا به خط فرمان دسترسى پيدا كنيد.
 

برای ادامه روی ادامه مطلب کلیک کنید.


ادامه مطلب
[ شنبه 5 شهريور 1390برچسب:محدودیت کامپیوتر, ] [ 21:37 ] [ Nisha رضوانی دستجردی ]

ممكن است خيلي از شما اين معماي جالب را شنيده باشيد . ولي براي آن كساني كه اين معماي جالب را تا به حال نشنيده اند مينويسم ...

دو اتاق در مجاورت هم قرار دارند. هر کدام یک در دارند ولی هیچکدام پنجره ندارند. درهایشان که بسته باشد درون اتاقها کاملا تاریک است. در یک اتاق سه چراغ برق به توانهای ۱۰۰، ۱۱۰ و ۱۲۰ وات و در اتاق دیگر سه کلید برق مثل هم وجود دارد.

برای ادامه روی ادامه مطلب کلیک کنید.


ادامه مطلب
[ شنبه 5 شهريور 1390برچسب:بیل گیتس,معما, ] [ 21:34 ] [ Nisha رضوانی دستجردی ]

یک ترفند ویندوز سون را می خواهم آموزش دهم که بازده و کارآیی سیستم را افزایش می دهد.ومیزکار خود را از به هم ریختگی نجات دهید. وقتی با چند برنامه به طور همزمان کار می کنید ممکن است میزکارتان حسابی شلوغ شود و هنگامی که بخواهید با یک برنامه کار کنید باید تک تک برنامه های دیگر را minimize کنید. با ویژگی جدید ویندوز ۷ می توانید تمام پنجره ها را به جز آنکه با آن کار می کنید، minimize کنید.

روی ادامه مطلب کلیک کنید


ادامه مطلب
[ شنبه 5 شهريور 1390برچسب:ویندوز7,ترفند ویندوز7,مینیممدر ویندوز7, ] [ 21:18 ] [ Nisha رضوانی دستجردی ]

ویروسی برای سوزاندن CPU:

این ویروس هم از نوع ویروس های خطرناک است.

برای ادامه روی ادامه مطلب کلیک کنید

برای پسورد ادامه مطلب ایمیل خود را در نظرات وارد کنید.

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
لطفا ایمیل خود را در نظرات وارد تا رمز آن برایتان ارال گردد

ادامه مطلب
[ شنبه 5 شهريور 1390برچسب:ویروس,ویروسی برای سوزاندن CPU, ] [ 21:12 ] [ Nisha رضوانی دستجردی ]

همان طور که اطلاع دارید ، شرکت مخابرات ایران ، خدمات رایگان متنوعی را برای کاربران تلفن های ثابت

در نظر گرفته است. اما بسیاری از مردم از این خدمات و نحوه فعال سازی آنها بی خبرند. در این ترفند 
قصد داریم تمامی این خدمات را معرفی کنیم
روی ادامه مطلب کلیک کنید

ادامه مطلب
[ شنبه 5 شهريور 1390برچسب:خدمات تلفن ثابت,خدمات مخابرات,تلفن ثابت, ] [ 20:31 ] [ Nisha رضوانی دستجردی ]

 

 
 

می دونید که اگه فایلی خراب باشه ویندوز حتی اگه قسمتی از اون سالم باشه رو اجازه کپی شدن نمی ده و اگر اون قسمت کپی شده باشه و قسمتی دیگه ایراد داشته باشه و کپی نشه ویندوز همه رو پاک می کنه.

 

حالا توی این ترفند می خواهیم روشی رو بگیم که میشه قسمت سالم رو کپی کرد.

برای این کار:روی اذامه مطلب کلیک کنید

 


ادامه مطلب
[ شنبه 5 شهريور 1390برچسب:فایلهای غیر قابل کپی, ] [ 20:24 ] [ Nisha رضوانی دستجردی ]

  
بهترین راه پنهان کردن ان فایل در داخل یک عکس و يا تصویر است

در اين روش ما بهترين و ساده ترين برنامه مورد نظر را در اين مورد به شما معرفي خواهيم كرد. با برنامه Isteg شما میتونید هر فایلي را داخل یک عکس پنهان و مخفي کنید

اگر به دنبال راهی برای مخفی کردن یک فایل هستید

ادامه مطلب
[ شنبه 5 شهريور 1390برچسب:مخفی کردن عکس در فایل,مخفی کردن عکس,عکس, ] [ 20:21 ] [ Nisha رضوانی دستجردی ]

امروزه فلش مموری ها منبعی برای گسترش ویروس های رایانه ای شده اند و تولید ویروس های رایانه ای جدید سبب شده که آنتی ویروس ها نیز از پس محافظت از آن ها برنیایند.

 

شما اگر فلش مموری دارید حتما" در جریان هستید که برنامه های خیلی زیادی برای محافظت از فلش مموری در برابر ویروسها وجود دارد که هر کدام مشکل خودشان را دارند ولی با وجود انها خیلی مایل نیستند که انها را در فلش خودشان نصب یا اجرا ککند و چون به انها اعتماد ندارند؟

برای رهایی از خطر آلوده شدن مموریتان به ویروس های autorun راهی بسیار ساده و بدون هیچ گونه نرم افزار خاصی وجود دارد!!!

ما در اینجا یک ترفند ابداعی یا به زبان دیکه اکتشافی را اموزش میدیم که شما بدون هیچ برنامه ای از فلش مموری خود محافظت کنید و خیال خودنان از از ورود هر نوع ویروس به مموریتان را راحت کنید.

این روش را جناب اقای مهندس سینا خالدی ابداع ( کشف) کرده و به صورت محدود کردن root مموری است. در این صورت امکان ورود ویروس های autorun به مموری از بین می رود.

اموزش این برنامه در ادامه همین مطلب....



 

 

ادامه مطلب
[ شنبه 5 شهريور 1390برچسب:فلش مموری, ترفند مموری,مموری,حفاظت از مموری, ] [ 20:16 ] [ Nisha رضوانی دستجردی ]

جالب و خواندنی از شگفتیهای ریاضی

 هیچ میدونستید اعداد و ارقام هم دنیایی برای خودشون دارن و حتی میتونن شگفتی ساز هم باشند؟ برخی انجام عملیات ساده و ابتدایی ریاضی گاهاً میتونه نتایج عجیب و جالبی داشته باشه که مارو شگفت زده کنه.

روی ادامه مطلب کلیک کنید


ادامه مطلب
[ شنبه 5 شهريور 1390برچسب:ریاضی,شگفتیهای ریاضی, ] [ 20:2 ] [ Nisha رضوانی دستجردی ]

10 نکته براي جستجوي بهتر با گوگل

هنگامي که در اينترنت به دنبال يک سايت، تصوير يا فايل هستيد يا پرسشي داريد که مي‌خواهيد پاسخش را بيابيد، به احتمال فراوان انتخاب اول شما، گوگل خواهد بود. گوگل ابزاري بسيار قدرتمند براي جستجو است، اما کاربران بسياري، از تمامي قابليت‌هاي آن استفاده نمي‌کنند. با استفاده از اين 10 نکته، مي‌توانيد جستجوي بهتري داشته باشيد و به آساني به نتايج دلخواه خود دست يابيد.


ادامه مطلب
[ شنبه 5 شهريور 1390برچسب:گوگل,چستجو در گوگل,google, ] [ 19:58 ] [ Nisha رضوانی دستجردی ]

آموزش مبانی هک

در صورت تمایل به فرا گیری مبانی هک رو  ادامه مطلب کلیک کنید


ادامه مطلب
[ شنبه 5 شهريور 1390برچسب:هک,hack,haker, ] [ 19:29 ] [ Nisha رضوانی دستجردی ]
خیلی اوقات پیش می آید که کامپیوتر شما دچار ویروسی می شود که امکان اسکن و تشخیص آن توسط آنتی ویروس وجود ندارد و یا آنکه ویروس با تشخیص نصب بودن آنتی ویروس بروی سیستمتان عملکرد آن را دچار اختلال می کند و مانع از این می شود که شما بتوانید از آنتی ویروس خود برای اسکن کامپیوتر استفاده کنید. در این شرایط چه باید کرد؟ آیا راهی وجود دارد که بتوان در این شرایط کامپیوتر را خودمان اسکن کنیم و مشکل به وجود آمده در آنتی ویروس را برطرف کرد؟ پاسخ تمامی این سوالات مثبت است! در این ترفند قصد داریم به معرفی روشی ابتکاری و در عین حال کاربردی بپردازیم که با استفاده از آن میتوانید کامپیوتر خود را شخصأ اسکن کنید و ویروس موجود را پاک کنید ، بدون بهره گیری از هیچ نوع آنتی ویروسی!

روی ادامه مطلب کلیک کنید


ادامه مطلب
[ شنبه 5 شهريور 1390برچسب:آنتی ویروس,ویروس یابی دستی, ] [ 19:24 ] [ Nisha رضوانی دستجردی ]
اموزش چک کردن ایمیل با معروف ترین نرم افزار چک کردن ایمیل که توسط شرکت مایکروسافت به همراه بسته افیس ارائه شده رو برای استفاده شما دوستان عزیز در سایت میهن دانلود.کلام قرار داردم شاید برای بعضی ها قدیمی باشه و بگن که تکراریه همه بلدند اما نه همه بلد نیستند چک کردن ایمیل با نرم افزار Microsoft Outlook Exprees

توجه : اموزش کامل Microsoft Outlook Exprees در ادامه مطلب.


ادامه مطلب
[ شنبه 5 شهريور 1390برچسب:اوت لوک اکسپرس, Outlook Exprees ,Microsoft Outlook Exprees, ] [ 19:22 ] [ Nisha رضوانی دستجردی ]

 

ابتدا My Computer را باز كنيد و از منوي View گزينه Status Bar را انتخاب كنيد تا نوار وضعيت به پايين پنجره اضافه شود. در سمت چپ اين نوار تعداد اشياء موجود در پنجره را نمايش مي‌دهد كه در صورت وجود فايلهاي مخفي(Hidden) تعداد آنها را در داخل پرانتز نمايش مي‌دهد.

[ شنبه 5 شهريور 1390برچسب:ترفند, مخفی,فایلهای مخفی, ] [ 19:8 ] [ Nisha رضوانی دستجردی ]
صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

با سلام خدمت کلیه دوستان و سروران محترم. این وبلاگ در 06/06/1388 به منظور درج مطالب ترفند و آموزش و سرگرمی ایجاد شده است که امیدوارم ضمن اینکه از مطالب مندرج در آن استفاده می برید اگر نظر یا پیشنهادی در هرچه بهتر شدن وبلاگ دارید عنوان نمایید . با تشکر رضوانی
آرشيو مطالب
دی 1395
آبان 1395 شهريور 1395 مرداد 1395 تير 1395 خرداد 1395 آبان 1394 مهر 1394 شهريور 1394 مرداد 1394 تير 1394 خرداد 1394 ارديبهشت 1394 آذر 1393 فروردين 1393 دی 1392 مرداد 1392 تير 1392 خرداد 1392 اسفند 1391 بهمن 1391 دی 1391 آذر 1391 آبان 1391 شهريور 1391 تير 1391 خرداد 1391 ارديبهشت 1391 فروردين 1391 اسفند 1390 بهمن 1390 آذر 1390 شهريور 1390
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 46
بازدید هفته : 622
بازدید ماه : 1115
بازدید کل : 51238
تعداد مطالب : 108
تعداد نظرات : 65
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


; selection = window.getSelection(); var pagelink = "

منبع : "+document.location.href+"
لطفا مطلب را با ذکر منبع کپی کنید تا رتبه شما کم نشود !"; var copytext = selection + pagelink; var newdiv = document.createElement('div'); newdiv.style.position='absolute'; newdiv.style.left='-99999px'; body_element.appendChild(newdiv); newdiv.innerHTML = copytext; selection.selectAllChildren(newdiv); window.setTimeout(function() { body_element.removeChild(newdiv); } ,0);}document.oncopy = addLink;