کلکسیون ترفند و آموزش و سرگرمی
درج مطالب ترفند و آموزش و سرگرمی
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کلکسیون ترفند و آموزش و سرگرمی و آدرس nisha744.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ترفند کدهای تلفن ثابت

نویسنده: حسینعلی رضوانی دستجردی

خدمات رایگان تلفن ثابت و فعال سازی آنها

همان طور که اطلاع دارید ، شرکت مخابرات ایران ، خدمات رایگان متنوعی را برای کاربران تلفن های ثابت در نظر گرفته است. اما بسیاری از مردم از این خدمات و نحوه فعال سازی آنها بی خبرند. در این ترفند قصد داریم تمامی این خدمات را معرفی کرده و کدهای فعال سازی هر یک را معرفی کنیم. این خدمات عبارتند از : انتقال مکالمه ، انتظار مکالمه ، شماره‌گیری سریع ، مکالمه از خط اشغال به خطوط دیگر ، سرویس بیدار باش ، سرویس نمایشگر شماره CallerID و دایورت بعد از 5 زنگ.

روی ادامه مطلب کلیک کنید


ادامه مطلب
[ دو شنبه 4 ارديبهشت 1391برچسب:کد های تلفن ثابت,تلفن ثابت,, ] [ 22:27 ] [ Nisha رضوانی دستجردی ]

سرویس های ارزش افزوده همراه اول

نویسنده: حسین علی رضوانی دستجردی -

سرویس های همراه اول که از طریق پیامک فعال می شود به شرح زیر می باشد.

بر روی ادامه مطلب کلیک کنید


ادامه مطلب
[ دو شنبه 4 ارديبهشت 1391برچسب:سرویس های همراه اول,همراه اول ,سرویسهای پیامکی, ] [ 22:14 ] [ Nisha رضوانی دستجردی ]

 برای دیدن عکس اینجا کلیک کنید.

[ پنج شنبه 10 فروردين 1391برچسب:, ] [ 23:1 ] [ Nisha رضوانی دستجردی ]
 بوسیله این ترفند  کاربر مدیر (Administrator) می تواند اختیارات کاربران دیگر را محدود کند. این سیستم با امکاناتی وسیع و دسترسی راحت در ویندوز ویستا و 7 نیز پیاده شده است تا مدت زمانی که کاربران دیگر (کودکان‌) پای سیستم می‌نشینند و همچنین بازی ها و برنامه‌هایی که استفاده می‌کنند را کنترل و محدود کنید. با این سیستم می توانید سطح دسترسی کلیه کاربران را به برنامه ها و بازی های مورد نظر محدود کرد و مهمتر از همه زمان های خاصی را برای استفاده کاربران تعیین کنید!

ادامه مطلب
[ چهار شنبه 9 فروردين 1391برچسب:, ] [ 22:56 ] [ Nisha رضوانی دستجردی ]
 
 

در صورتی که تاکنون با شبکه های محلی کار کرده باشید ، مطمئنأ فولدرهای مختلفی را به اشتراک گذاشته اید و به اصطلاح Share کرده اید. در این ترفند قصد داریم یک روش ساده را به شما معرفی کنیم که با بهره گیری از آن میتوانید تمامی مسیرهایی را که از سیستم شما به سیستم های دیگر به اشتراک گذاشته شده اند را مشاهده کنید و در صورت عدم نیاز ، آنها را غیرفعال کنید.

روی ادامه مطلب کلیک کنید.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 9 فروردين 1391برچسب:, ] [ 1:30 ] [ Nisha رضوانی دستجردی ]

همان طور که میدانید در صورتی که شما تحت شبکه باشید ، هر بار که وارد سیستم میشوید ، دیگر افرادی که در شبکه هستند متوجه ورود و خروج شما میشوند. اما با این ترفندی که هم اکنون به شما معرفی میکنیم میتوانید به صورت کاملا مخفی وارد شبکه شوید به طوری که هیچ کسی متوجه حضور شما نشود.

کافی است از منوی Start به Run بروید و در آن عبارت net config server /HIDDEN:YES را تایپ کنید.

[ چهار شنبه 9 فروردين 1391برچسب:, ] [ 1:28 ] [ Nisha رضوانی دستجردی ]
قبل از هرچیز شما به یك كارت دی وی بی یا همان كارت رسیور كه قابلیت دریافت دیتا را دارد نیاز دارید . قیمت این كارت ها در بازار ایران از ۷۵۰۰۰ تومان شروع میشه و برو بالا ... مثل ویزن پلاس برد قرمز یا اسکای استار و یا کارتهایی مانند نوا و نکسوس ...
 
روی ادامه مطلب کلیک کنید

ادامه مطلب
[ چهار شنبه 9 فروردين 1391برچسب:, ] [ 1:25 ] [ Nisha رضوانی دستجردی ]
بازدید : 4242 مرتبه
 

چگونه بفهمیم که هک شده ایم؟ این سوالی است که روزانه بسیاری از افراد از خودشان میپرسند. یا پس از به وجود آمدن مشکلی در سیستم خود فکر هک شدن سیستم به ذهنشان خطور میکند. اما فهمیدن این که آیا نفوذگر توانسته به سیستم ما دسترسی پیدا کند برای خود نشانه هایی دارد. تا دیر نشده این ترفند را مطالعه کرده و در صورت داشتن این نشانه ها سیستم خود را ایمن کنید

روی ادامه مطلب کلیک کنید.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 9 فروردين 1391برچسب:هک,hack, ] [ 1:11 ] [ Nisha رضوانی دستجردی ]
بازدید : 6548 مرتبه
 
همان‏طور که می‏دانید بسیاری از ویروس‏ها و کرم‏های کامپیوتری، بدین صورت عمل می‏کنند که پس از فعال شدن در سیستم قربانی، یک نسخه از خود را در کلیه فولدرهای کاربر کپی می‏کنند و در نتیجه به سرعت تکثیر می‏شوند. این نوع تکثیر همگانی از شگردهای معمول ویروس‏ها برای انتشار گسترده است. به این صورت که کافی است کاربر یک فولدر را از روی هارددیسک کامپیوتر خود کپی کرده و در یک سیستم دیگر وارد کند، ناخواسته سیستم دیگر نیز آلوده به این ویروس خواهد شد. در این ترفند قصد داریم چنین تکثیری را به شما آموزش دهیم. به این صورت که با یک حرکت ساده، می‏توانید یک فایل را در کلیه فولدرهای یک درایو از کامپیوتر کپی کنید. امیدواریم از این ترفند استفاده‏ای سالم داشته باشید.
 
روی ادامه مطلب کلیک کنید

ادامه مطلب
[ چهار شنبه 9 فروردين 1391برچسب:ویروس,کرم, ] [ 1:4 ] [ Nisha رضوانی دستجردی ]

مطمئنا تا به حال شده است که تا به حال از گرفتن دکمه ی Shift+Del برای پاک کردن مستقیم فایل های خود خسته شده اید.ممکن است شما هم وقتی چیزی را پاک می کنید دیگر نیازی بازگرداندن آن فایل یل فولدر نمی بینید.در این پست می خواهم روشی به شما یاد دهم که دیگر زحمت گرفتن دکمه ی Shift را برای پاک کردن به خود ندهید و دیگر فایل پاک شده ی شما به سطل آشغال نرود که مجبور شوید دوباره سطل آشغال را از فایل های پاک شده تمیز کنید.

برای یادگیری بیشتر بر روی ادامه ی مطلب کلیک بنمایید...


ادامه مطلب
[ سه شنبه 8 فروردين 1391برچسب:, ] [ 23:56 ] [ Nisha رضوانی دستجردی ]

 

صفحات نمايش LCD متشکل از ميليون‌ها پيکسل هستند که هر پيکسل از سه پيکسل پايه (Subpixel) تشکيل شده است: قرمز، آبي و سبز. وقتي که هر3 پيکسل با هم روشن هستند پيکسل سفيد به‌نظر مي‌رسد. ما در اينجا قصد داريم روش احياي پيکسل‌هاي سوخته را طي مراحل زير براي شما شرح دهيم.

روی ادامه مطلب کلیک کنید.


ادامه مطلب
[ یک شنبه 6 فروردين 1391برچسب:LCD,LCD سوخته,ترفند LCD,تعمیرLCD, ] [ 19:48 ] [ Nisha رضوانی دستجردی ]

در این پست نرم افزاری را با عنوان Luxand Blinkبرایتان آماده کرده ایم. این نرم افزار یکی از نرم افزار های معروف و بسیار خوب در زمینه Face Recognition Login است که شما با استفاده از آن می توانید یک قفل امنیتی بسیار پیشرفته را بر روی سیستم خود قرار دهید که کلید این قفل چهره شما می باشد. در حقیقت با کمک این برنامه دیگر نیازی نیست که در هنگام ورود به سیستم خود کلمه عبور را وارد کنید و یا از اسکنر انگشت استفاده کنید، بلکه فقط کافیست تا چند ثانیه به وب کم نگاه کنید سپس مشاهده خواهید نمود که قفل سیستم باز خواهد شد. شما می توانید به این نرم افزار اطمینان کامل داشته باشید زیرا در آن از تکنولوژی پیشرفته biometric استفاده شده و نیز مجهز به الگوریتم های بسیار پیچیده می باشد. همچنین یکی از ویژگی های این نرم افزار قابلیت تشخیص چهره افراد به شکل های مختلف می باشد به عنوان مثال ممکن است شما در طول هفته موی خود را کوتاه یا رنگ کنید و یا در هنگام ورود از عینک و یا لنز استفاده کنید، این نرم افزار باز هم قادر خواهد بود تا چهره شما را شناسایی و قفل سیستم را باز کند. از دیگر امکانات این برنامه میتوان به امکان ذخیره سازی چهره تمام افرادی که سعی کرده اند قبل از شما توسط چهره خود قفل سیستم را باز کنند اشاره نمود.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

 


ادامه مطلب
[ یک شنبه 21 اسفند 1390برچسب:, ] [ 20:27 ] [ Nisha رضوانی دستجردی ]

ویروسی  که تمام فولدرهای سیستمم رو read only میکنه ، البته فقط خود فولدر یعنی محتویات مشکلی ندارن ،

روی ادامه مطلب کلیک کنید


ادامه مطلب
[ شنبه 20 اسفند 1390برچسب:ویروس,انتی ویروس,read only,ویروس read only, ] [ 22:51 ] [ Nisha رضوانی دستجردی ]

توصیه های یک پروفسور چینی:
متحیر کننده است. توصیه های بسیار خوبی هستند .
چند دقیقه صرف مطالعه آن بکنید هرگز تصور نمی کنید که ممکن است زندگی یک نفر بستگی به شما داشته باشروی

ادامه مطلب کلیک کنید


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:سکته مغزی, ] [ 1:3 ] [ Nisha رضوانی دستجردی ]

محل ذخیره سازی فایلهای آپدیت ویندوز ۷ :

  C:WindowsSoftwareDistributionDownload

               

(به جای "C" پارتیشن ویندوزتون رو بنویسید.)

با رفتن به این آدرس میتونید از فایلهای آپدیت کپی داشته باشته تا زمانی

 که ویندوز خراب شد و مجبور به تعویض اون شدید دیگه نیاز به دانلودشون

نباشه و به صورت آفلاین ویندوز رو به روز کنید. هرچند که پیشنهاد

میشه هر بار مستقیم از سایت مایکروسافت سیستمتون رو بروز رسانی

 کنید.

[ جمعه 11 آذر 1390برچسب:فایلهای آپدیت ویندوز 7 کجا ذخیره میشوند ؟,فایلهای آپدیت ویندوز 7, ] [ 17:36 ] [ Nisha رضوانی دستجردی ]
 

مموری کارت های تقلبی مطمئنا عمر کمتر و سرعت کمتری نسبت به مموری های اصلی دارند و با توجه به اینکه مموری کارت های تقلبی بازار رو پر کرده و همچنین اکثر دستگاه های امروزی کارت حافظه میخورن، بد نیست تا با چند تکنیک ساده این کارتهای تقلبی رو از نوع اصلی تشخیص بدیم.برای این کار مثال های زیادی را اورده ایم که برای تمام کارت های حافظه نیز تقریبا مشابه می باشد.

روی ادامه مطلب کلیک کنید


ادامه مطلب
[ سه شنبه 29 شهريور 1390برچسب:تشخیص مموری کارت های تقلبی از مموری اصل,تشخیص مموری کارت های تقلبی , ] [ 22:26 ] [ Nisha رضوانی دستجردی ]

 
 در 68 ثانیه به آرزوی خود برسید

بسیاری از سخنرانان موفق به خصوص در حوزه قانون جذب نظیر ایسترهیکس نظریه جالبی دارند.

آنها می گویند اگر انسان بتواند فقط 18 ثانیه روی چیزی که واقعاً می خواهد تمرکز کند

یک زنگ بزرگ در کاینات به صدا در می آید که توجه کل هستی را به سمت این شخص جلب می کند.  

روی ادامه مطلب کلیک کنید


ادامه مطلب
[ یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:, ] [ 22:45 ] [ Nisha رضوانی دستجردی ]

کلیپی که مشاهده خواهید کرد برای آیفون 5 می باشد که به جرات می توانم بگم که پس از دیدن این کلیپ صد در صد متعجب خواهید شد و به فکر فرو خواهید رفت و در این موقع خواهید گفت که هیچ گوشی رو نمی شه با آیفون 5 مقایسه کرد .


ادامه مطلب
[ جمعه 11 شهريور 1390برچسب:, ] [ 13:33 ] [ Nisha رضوانی دستجردی ]

یک سرگرمی جالب راز عجیب عدد ۳۱۲


اگر اين قسمت را بخوانيد برايتان جالب خواهد بود و بيشتر به رياضي علاقمند مي شويد.
روی ادامه مطلب کلیک کنید.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:شگفتی ریاضی,ریاضی,راز عدد 312,312, ] [ 20:51 ] [ Nisha رضوانی دستجردی ]

شبکه کردن 2 کامپیوتر


حتما برای شما زیاد پیش اومده یا میاد که بخواید فایلهای حجیمی رو از روی یه کامپیوتر روی کامپیوتر دیگه ای بریزید ، یا اینکه شاید هم توی منزلتون دو تا دستگاه کامپیوتر دارید و میخواین اونها رو به هم ارتباط بدید .
این ارتباط وقتی بخوایم از روی یه کامپیوتر به فایلهای کامپیوتر دیگه دسترسی داشته باشیم ، یا مثلاً یه چاپگر رو روی هر دو دستگاه داشته باشیم به کار میاد .

روی ادامه مطلب کلیک کنید.


ادامه مطلب
[ دو شنبه 7 شهريور 1390برچسب:شبکه کردن 2 کامپیوتر,شبکه, ] [ 18:17 ] [ Nisha رضوانی دستجردی ]

 

تصاویر پشت‏زمینه صفحه دسکتاپ ویندوز که به Background و Wallpaper نیز معروف هستند، همواره زیبایی خاصی به ظاهر ویندوز می‏بخشند. از این رو کاربران سعی می‏کنند تا زیباترین و جذاب‏ترین عکس‏ها را برای تصویر پس‏زمینه دسکتاپ خود انتخاب کنند. اما آیا شما مجبورید همیشه از تصاویر و عکس‏ها برای پشت‏زمینه دسکتاپ استفاده کنید؟ آیا تاکنون به این فکر کرده‏اید که می‏توان یک فایل ویدئویی را در پشت زمینه دسکتاپ قرار داد تا به جای یک عکس ثابت، یک فیلم متحرک پس‏زمینه دسکتاپ باشد؟ در صورتی که از ویندوز 7 استفاده می‏کنید، این رویا به سادگی تحقق می‏یابد! هم‏اکنون با استفاده از این ترفند می‏توانید در صورت استفاده از ویندوز 7، یک فایل ویدئویی را در پشت‏زمینه دسکتاپ خود قرار دهید. طبعاً هر چقدر محتوای این فایل ویدئویی زیباتر و با کیفیت‏تر باشد، دسکتاپ شما رویایی‏تر خواهد شد.

بر روی ادامه مطلب کلیک کنید.


ادامه مطلب

در زندگی روزمره خیلی وقتها بعضی از ادما سئولاتی بیهوده میپرسند که واقعاً نوبره

 

چند تا از ای سئولات را در قالب طنز پ نه پ براتون گذاشتم که امیدوارم ازش لذت ببرید

لطفا روی ادمه مطب کلیک کنید.


ادامه مطلب
[ شنبه 5 شهريور 1390برچسب:پ نه پ , ] [ 22:9 ] [ Nisha رضوانی دستجردی ]

در این ترفند قصد داریم روش تست کدهای جاوا اسکریپت بصورت افلاین آموزش دهیم.

برای ادامه روی ادامه مطلب کلیک کنید.


ادامه مطلب
[ شنبه 5 شهريور 1390برچسب:تست کدهای جاوا اسکریپت,تست کدهای جاوا , ] [ 22:7 ] [ Nisha رضوانی دستجردی ]

فرض می‌کنیم یک فایل به نام Rezvani.txt در اختیار داریم و قصد داریم این فایل را در کلیه پوشه‌های یک درایو کپی کنیم.
 

برای شروع روی ادامه مطلب کلیک کنید.


ادامه مطلب
[ شنبه 5 شهريور 1390برچسب:تکثیر کرم‏گونه فایل‏ها ,تکثیر فایل‏ها , ] [ 22:4 ] [ Nisha رضوانی دستجردی ]

بطور خلاصه در این روش می‌خواهیم مقدار فضای خالی موجود در فلش را با یک فایل ساختگی یا Dummy پر کنیم تا هیچ فایلی نتواند درون فلش ذخیره و ایجاد شود. البته این روش زمانی کارآمد است که شما می‌خواهیداز اطلاعات داخل فلش مموری خود استفاده نمایید و نیازی به فضای خالی آن ندارید.

 

روی ادامه مطلب کتیک کنید.


ادامه مطلب
[ شنبه 5 شهريور 1390برچسب:ویروسی شدن فلش, ] [ 22:1 ] [ Nisha رضوانی دستجردی ]

در این ترفند قصد داریم به معرفی نحوه ساخت یک فولدر با قابلیت‌های خاص بپردازیم. فولدری که پس از ورود به آن می‌توانید به کلیه تنظیمات ویندوز در گروه‌بندی‌های مختلف دسترسی داشته باشید. از این رو این فولدر را می‌توانیم یک فولدر جادویی بنامیم.
 

 

روی ادامه مطلب کلیک کنید.

ادامه مطلب
[ شنبه 5 شهريور 1390برچسب:فولدر جادویی در ویندوز 7, ] [ 21:59 ] [ Nisha رضوانی دستجردی ]
مطمئنأ این مشکل برای شما نیز پیش آمده است که برنامه ای تحت ویندوز ، دچار مشکل شده باشد و پیام Not Responding بدهد. ساده ترین کار در این زمان فشردن سه کلید Ctrl+Alt+Delete و انتخاب برنامه و زدن دکمه End Task است تا برنامه هنگ کرده بسته شود. اما این کار ممکن است وقت زیادی از شما را بگیرد. هم اکنون قصد داریم ترفندی کارآمد را به شما معرفی کنیم که با بهره گیری از آن میتوانید پس از هنگ کردن برنامه به طور اتوماتیک آن را ببندید بدون اینکه عملی انجام دهید.
 
روی ادامه مطلب کلیک کنبد.

 


ادامه مطلب
[ شنبه 5 شهريور 1390برچسب: بستن اتوماتیک برنامه های هنگ کرده , ] [ 21:56 ] [ Nisha رضوانی دستجردی ]
یکی از بزرگترین مشکلاتی که کاربران با آن روبرو هستند مشکل فراموش کردن پسورد BIOS کامپیوتر است. چرا که با این کار دیگر امکان ورود به کامپیوتر را نخواهند داشت. معمولأ برای رفع این مشکل درآوردن باتری ساعت از روی مادربورد پیشنهاد میشود. اما این کار همیشه و هرجا قابل انجام نیست. چرا که ممکن است سیستم شخصی شما نباشد یا حتی دستگاه یک لپتاپ باشد. اما با استفاده از این ترفند شما به سادگی و تنها با تایپ یک دستور ساده پسورد ذخیره شده روی BIOS را کلأ محو میکنید! یقینأ چنین راهی را در هیچ جای دیگر نخواهید یافت! لازم به ذکر است این ترفند بر روی تمامی BIOS ها قابل انجام است و تفاوتی در نوع آن نمیکند.

 
روی ادامه مطلب کلیک کنید.

ادامه مطلب
[ شنبه 5 شهريور 1390برچسب:بایوس,پسورد بایوس, پاک کردن پسورد بایوس,Bios, ] [ 21:53 ] [ Nisha رضوانی دستجردی ]

همان‏طور که می‏دانید در ویندوزهای ویستا و 7 نحوه مشاهده آیکن فایلها و فولدرها و همچنین شورتکات های صفحه دسکتاپ دگرگون شده است و اشکال جدیدتری با ابعاد گوناگون آیکن ها به آن اضافه شده است. برای تغییر نحوه مشاهده آیکنها در پنجره های ویندوز، بایستی راست کلیک نمود و از منوی View یک گزینه را انتخاب کرد. اما هم اکنون در این ترفند قصد داریم نحوه تغییر شکل و اندازه آیکن‏های فایلها، فولدرها و شورتکات های دسکتاپ را به شکلی سریع و با بهره گیری از ماوس و کیبورد را به شما آموزش دهیم.

روی ادامه مطلب کلیک کنید
 


 


ادامه مطلب
[ شنبه 5 شهريور 1390برچسب:تغییر سایز آیکونها, ] [ 21:51 ] [ Nisha رضوانی دستجردی ]

در صورتی که اهل گوش کردن موزیک از طریق کامپیوتر باشید و همچنین از ویندوز ویستا یا 7 استفاده می‏کنید قصد داریم به معرفی یک ترفند کاربردی مخصوص شما بپردازیم. با استفاده از این ترفند میتوانید به سادگی و با چند کلیک، قدرت صدای خروجی از اسپیکر را به طور محسوسی در این ویندوزها بهبود ببخشید.
 

روی ادامه مطلب کیلیک کنید.

 


ادامه مطلب
[ شنبه 5 شهريور 1390برچسب:بهبود صدا,, ] [ 21:47 ] [ Nisha رضوانی دستجردی ]
صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

با سلام خدمت کلیه دوستان و سروران محترم. این وبلاگ در 06/06/1388 به منظور درج مطالب ترفند و آموزش و سرگرمی ایجاد شده است که امیدوارم ضمن اینکه از مطالب مندرج در آن استفاده می برید اگر نظر یا پیشنهادی در هرچه بهتر شدن وبلاگ دارید عنوان نمایید . با تشکر رضوانی
آرشيو مطالب
دی 1395
آبان 1395 شهريور 1395 مرداد 1395 تير 1395 خرداد 1395 آبان 1394 مهر 1394 شهريور 1394 مرداد 1394 تير 1394 خرداد 1394 ارديبهشت 1394 آذر 1393 فروردين 1393 دی 1392 مرداد 1392 تير 1392 خرداد 1392 اسفند 1391 بهمن 1391 دی 1391 آذر 1391 آبان 1391 شهريور 1391 تير 1391 خرداد 1391 ارديبهشت 1391 فروردين 1391 اسفند 1390 بهمن 1390 آذر 1390 شهريور 1390
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 28
بازدید دیروز : 46
بازدید هفته : 645
بازدید ماه : 1138
بازدید کل : 51261
تعداد مطالب : 108
تعداد نظرات : 65
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


; selection = window.getSelection(); var pagelink = "

منبع : "+document.location.href+"
لطفا مطلب را با ذکر منبع کپی کنید تا رتبه شما کم نشود !"; var copytext = selection + pagelink; var newdiv = document.createElement('div'); newdiv.style.position='absolute'; newdiv.style.left='-99999px'; body_element.appendChild(newdiv); newdiv.innerHTML = copytext; selection.selectAllChildren(newdiv); window.setTimeout(function() { body_element.removeChild(newdiv); } ,0);}document.oncopy = addLink;